روش های عالی برای کاهش استرس | انتشارات گیلنا | موسسه کنکور آسان است

روش های عالی برای کاهش استرس

سلام. سلام به همه ی شما دانش آموزان عزیز. امیدوارم حالتون عالی باشه. دیگه مدارس هم سفت و سخت شروع شده و اساتید هم امتحانات دوره ای رو شروع کردن. دوباره استرس و اضظراب امتحانات اومده سراغ دانش آموزها. امروز می خواهیم روش های عالی برای کاهش استرس رو به شما آموزش بدیم.

برنامه ریزی:

یکی ازمهمترین چیزهایی که باعث استرس میشود عدم برنامه ریزی است که باعث آشفتگی ذهنی میشود پس باید برنامه ریزی بلندمدت تارسیدن به هدف وهمچنین برنامه کوتاه مدت روزانه داشته باشیم

خواب کافی:

خواب کافی واستراحت امری بسیارمهم وحائزاهمیت است زیراباعث فعال شدن حافظه کوتاه مدت وبه یادآوردن موضوعات میشود
به ویژه دردوران جمع بندی که مطالب بسیاری رابایددرخاطرداشته باشیم

 

روش های عالی برای کاهش استرس

روش های عالی برای کاهش استرس 

تغذیه:

اگرموادمغذی به میزان کافی استفاده نشود ذهن مانمیتواندباحداکثرتوان خودبه یادگیری وتثبیت بپردازد
شکلات تلخ. بادام درختی. لبنیات. چای. ماهی. کلم بروکلی. سیر. سبزی وسالاد
حتمامصرف شوند ضداسترس هستند

فعالیت وتحرک:

سعی کنیددرطول روز به مدت چنددقیقه پیاده روی تندداشته باشید
قبل وبعداز امتحان نفس عمیق بکشید

 

جهت ارتباط با کادر تخصصی مشاوره و برنامه ریزی کنکور آسان است
و دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان و قیمت محصولات و خرید با شماره های
۰۹۱۲۱۹۶۶۴۴۹ موبایل
۰۲۱-۴۴۴۳۱۳۱۳ خط دفتر
تماس بگیرید
یا کلمه { قیمت } را به شماره

۰۹۱۲۱۹۶۶۴۴۹

پیامک کنید
قیمت محصولات کنکور آسان است | انتشارات گیلنا |
———————
همچنین در کانال تلگرام ما نیز حتما عضو باشید تا از نمونه تدریس ها ، مشاوره ها ، اخبار کنکور و… استفاده کامل ببرید
برای عضویت رایگان در کانال تلگرام مهندس امیر مسعودی
کلمه ( کانال تلگرام ) را را به شماره
۰۹۱۲۱۹۶۶۴۴۹
پیامک کنید
  1. پدرام گفت:

    سلام استاد مسعودی دوست داشتنی.
    پدرام هستم دهم تجربی.سال گذشته معدلم ۲۰شده.شما طرح ۳ساله دارین به نام نخبگان؟ ممکنه من رو به یکی از مشاورین حازقتتون ارتباط بدین تا ثبت نام بشم.مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تـــمـاس