شرایط ” خواب مفید ” برای دانش آموزان

🔔🔔      زنگ_مشاوره       🔔🔔


شرایط " خواب مفید " برای دانش آموزان 💠

☘️ هرگز خواب ساعت های ۱۲ تا ۳ نیمه شب را ازدست ندهید، زیرا میزان خواب عمیق در این ساعت ها بیشتر است و در صورتیکه در این مدت خواب مداوم صورت نگیرد، باعث خستگی و بی حوصلگی در طول روز خواهد شد. بنابراين بهتر است صبح ها زودتر بيدار شويد تا بتوانيد با انرژي بیشتری پيشروي كنيد.

☘️ خواب روز نمی تواند جایگزین مناسبی برای خواب شب باشد. بنابراین لازم است ساعت خواب شما در شب بوده و ساعت بیداری و خواب ثابتی داشته باشید.

☘️ همچنین، آزمون سراسری در ساعت های ابتدایی روز برگزار می شود و اگر ذهن شما نسبت به خوابیدن در طول روز شرطی شود، تمرکز و کارایی لازم برای پاسخگویی به سوالات نخواهید داشت و نمی توانید نتیجه قابل قبولی کسب کنید.

☘️ 6.5 الی 8 ساعت را به خواب اختصاص دهید که از این مقدار حداقل باید ۵ ساعت آن به صورت مداوم باشد. در صورتيكه عادت به خواب ظهر داريد نيز، بايد مقدار آن ٧٥ تا ٩٠ دقيقه باشد.

☘️ بنابراین از الان، سعی کنید به تدريج ساعت خواب خود را اصلاح کنید و ساعت هاي ابتداي روز بيدار شويد، تا بتوانید بر خستگی های در طول روز غلبه کرده و همچنین به دليل ايجاد یک عادت صحیح، می توانيد تمرکز خود را افزایش دهید.

مهندس مهدی شریفی (مشاور و برنامه ریز رتبه های برتر کنکور)

جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی با شماره های زیر تماس بگیرید

09121966449     موبایل

021-44431313   خط دفتر

یا عبارت {  برنامه  } را به شماره

09121966449

پیامک کنید

—————————

همچنین در کانال تلگرام ما نیز حتما عضو باشید تا از نمونه تدریس ها ، مشاوره ها ، اخبار کنکور و… استفاده کامل ببرید

برای عضویت رایگان در کانال تلگرام مهندس امیر مسعودی

کلمه ( کانال تلگرام ) را به شماره  09121966449  پیامک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تـــمـاس