روش های کاهش استرس

 ❌روش های کاهش استرس

برنامه ریزی: یکی ازمهمترین چیزهایی که باعث استرس میشود عدم برنامه ریزی است که باعث آشفتگی ذهنی میشود پس باید برنامه ریزی بلندمدت تارسیدن به هدف وهمچنین برنامه کوتاه مدت روزانه داشته باشیم

خواب کافی: خواب کافی واستراحت امری بسیارمهم وحائزاهمیت است زیراباعث فعال شدن حافظه کوتاه مدت وبه یادآوردن موضوعات میشود
به ویژه دردوران جمع بندی که مطالب بسیاری رابایددرخاطرداشته باشیم

تغذیه:اگرموادمغذی به میزان کافی استفاده نشود ذهن مانمیتواندباحداکثرتوان خودبه یادگیری وتثبیت بپردازد
شکلات تلخ. بادام درختی. لبنیات. چای. ماهی. کلم بروکلی. سیر. سبزی وسالاد حتمامصرف شوند ضداسترس هستند

فعالیت وتحرک:سعی کنیددرطول روز به مدت چنددقیقه پیاده روی تند داشته باشید
قبل وبعداز مطالعه نفس عمیق بکشید.

موسسه کنکور آسان است این افتخار را دارد که در کنکور ۹۸ خیلی پر رنگ تر از گذشته شما دانش آموزای عزیز کنکوری ۹۸ را همراهی کند و با ارایه مطالب و نحوه مطالعه به روز و همچنین معرفی منابع معتبر کنکور شما عزیزان را به هدفتان برساند فقط کافیست با گروه مشاوره تخصصی مهندس بنایی ارتباط بگیرید تا از مطالب سودمندی بهره ببرید.

خواب کافی

خواب کافی

جهت ارتباط با مشاورین با شماره های زیر

۰۹۱۲-۱۹۶۶۴۴۹ موبایل

۰۲۱-۴۴۴۳۱۳۱۳ خط دفتر

تماس بگیرید

یا کلمه {مشاوره} را به شماره

۰۹۱۲۹۴۳۶۹۶۶

پیامک کنید

همچنین در کانال تلگرام ما نیز حتما عضو باشید تا از نمونه تدریس ها ، مشاوره ها ، اخبار کنکور و… استفاده کامل ببرید

برای عضویت رایگان در کانال تلگرام مهندس امیر مسعودی

کلمه ( کانال تلگرام ) را به شماره

۰۹۱۲۹۴۳۶۹۶۶

پیامک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تـــمـاس